Post by marbecigigist on Feb 12, 2022 0:31:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin lisäyspisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
Ihan sika kivaa tuhota kaikki
Päivitä se pirun peli, se on liian hieno jättääkseen sen mätänemään
Pidän tästä pelistä + ansaitsin hatun. Mutta se oli ongelma. Kerron teille ongelman. Ongelmana on, että tablettini näyttö jakautui kahteen osaan. Se sai minut huolestumaan. Joten teippasin uudelleenkäynnistyksen, ja se toimi. No, voin olla väärässä, koska mitään ei ollut tapahtunut, kun pelasin tätä 4-vuotiaana. Joten älä usko minua, jos olen väärässä. Kun tablettini näyttö jakautuu kahteen osaan, se voi olla minun virheeni. ovat nauhoittaneet jotain vahingossa
Sain tämän pelin, enkä päässyt pelaamaan. Se vain alustettiin eikä koskaan muuttunut, poistin sen ja sain sen uudelleen, mutta se ei auta. Pls korjaa
No, pidän siitä.. En antanut sille 5 tähteä, koska sitä on vaikea hallita... no, pidän siitä edelleen!
Se sanoo jatkuvasti, että en voi ladata, voin ladata muita sovelluksia, mutta en tätä Pelasin tätä peliä ennen ja haluaisin pelata sitä uudelleen
Se on erittäin ihanaa, että tarkoitus on saada aikaan kaaosta ja se on vain erilaista joka kerta, mutta kaiken kaikkiaan erittäin söpöä
ei ladannut edes tablettiin. sanoi vain alustavaa
Todella kiva 😊
En pidä tästä pelistä, koska joka kerta kun pääsen siihen, se vain sanoo alustavan koko ajan, kun tuhlasin tilaa iPadissani, joten poistin sen!
Muistan, kun pelasin tätä peliä kauan sitten ja pidin siitä todella, ja koska ystäväni katsoivat minun pelaavan sitä, latasin sen uudelleen ja rakastan sitä edelleen. Mutta siinä on paljon häiriöitä, kuten uppoudun lattian läpi ja lennän vain satunnaisesti. Joka tapauksessa pidän tästä pelistä edelleen.
Ummmm, tämä peli ei ole niin hyvä, mutta minulla on ehdotus: 1. Voitko korjata kameran? 2. Voitko saada meidät ansaitsemaan rahaa helposti? 3. Voitko auttaa meitä työntämään tavaraa yksinkertaisempaan? 4. tavarat ovat niin kalliita, voitko alentaa palkintoa? Kiitos, että loit tämän pelin, enkä yritä olla töykeä antamalla 3 tähteä 🌟
AIVAN USKOMATTOMAN HUONO!
En pääse 3 yläkertaa
Cat Simulator Laga ejk
Söpö t Kitty
Tämä alustus kestää yli 10000909000000000000000000000000000000 päivää ennen kuin typerä pelin alustus on valmis
Rakastan sitä, mutta sinun pitäisi pystyä urnaamaan kolikoita ja vaatimuksia nopeammin nopeammalla tavalla
Family Island™ — Farming game Įprastos temos ype
Aikuisena tämä peli on tylsää. Latasin sen yhdelle erityisopetuksen oppilaalleni, joka rakasti sen soittamista, kun hän ansaitsi tauon koulussa.
Paras koskaan rakastan kissoja🐱
Ihan okei
Joo
Tämä peli on kauhea. Ensinnäkin, KAIKKEA on vaikea kaataa, toiseksi, IMÄÄN MAAAN.
Ei tää nyt mikään huono oo
Ei toimi ollenkaan. Kun avaan pelin, se siirtyy vain "Ladataan" -kohtaan ja sanoo "peli ei vastaa".
Yhdellä tasolla, jos pysyt lattialla liian kauan, uppoat siihen, mutta muuten peli oli melko hyvä. Vain se, että hoomanien pitäisi suuttua, kun tuhoat jotain.
Cat Simulator অ্যাকশন otdf
se on hauskaa.....Voitko lisätä chat-painikkeen tai jotain...Ja voimmeko saada ystäviä plzz
Pidän todella tästä pelistä, mutta modernin talon tasossa ylimmässä kerroksessa sujahdin lattian läpi kaksi kertaa, haluaisin todella pelistä paremmin, jos niin ei tapahtuisi
Ihan paska pomppii pois
Paras peli
Hyvä peli ja ihan ok grafiikatkin. sopii tytöille ja pojille.
Minä rakastan tätä peliä. Se on lapsuuteni ja suosikkipelini vuodesta 2017. Voitko lisätä uusia taloja? Kaikki talot ovat samanlaisia. Olisin iloinen, jos lisäisit uusia maailmoja, kuten hotellin tai jotain. Btw tämä peli on paras. 5 tähteä!
Muistan saaneeni tämän vuonna 2015, mutta yritin uudelleen, mutta se ei lataudu. kunnes korjaat tämän, luokitusni on edelleen 1 tähti. F.U (Kaipaan tätä peliä niin paljon) MUTTA jos korjaat tämän ongelman. kaikki ystäväni ja minä annamme 5 tähteä - ei vitsi.
vihaan tätä peliä! Ensin se ei anna minun asentaa sitä! huhhh! vihaan sitä niin paljon! Toivon, että voisin antaa 0 tähteä! Korjaa se!
Rakastan tätä peliä, koska kissan yksityiskohdat saavat sen näyttämään niin aidolta ja söpöltä!
Sinun täytyy päivittää peli tai tykätä siitä, mutta geometria ja tavara on jotenkin typerää, joten se ei anna minun mennä tietyille alueille
sen lataaminen kestää ikuisuuden. oli todella innostunut pelaamaan tätä peliä
suomeksi: Vie liikaa tilaa!! Suomi: Liian vahva puhelimelleni
Vau pidän tästä pelistä, siinä on myös aikahaaste ja voitan vanhat pisteet aikahaasteesta ja voit myös avata skinejä keräämällä rahaa ja jalokiviä, ja voit myös lyödä muita kissoja painamalla painiketta ja voit olla vuorovaikutuksessa ruokakulhojen, kuten maidon kanssa. ,kissanruokaa,kalaa ja kaikenlaista tavaraa myös KORJAA SE, PLS, KOSKA UPAPUN POIS MISSÄÄN
Omg niin siistiä, toivon myös, että lisäisit kissan värejä ja nahkoja, joita voit ostaa, ja turkin pituutta pls lisää tavaraa pelisi on hämmästyttävä ikuisesti. Tee myös joitain häiriöitä, ne tekevät pelistä viileämmän
Kun sain ensimmäisen tablettini, kun olin KUUSI, veljeni esitteli minulle tämän pelin ja rakastin tämän pelaamista hänen kanssaan. Siitä on VUOTIA, ja rakastan tätä peliä edelleen! Se on todella hauskaa ja viihdyttävää ja TODELLA HYVÄ vuonna 2015 luotuun peliin! Ainoa ongelma on, että yritän ladata sen uudelleen ja se sanoo, että se ei lataudu ja olen kokeillut monia asioita, eikä se toimi... MUTTA hyvinkin saattaa olla, että laitteessani on jotain vikaa!
Tarvitset Google Playn uusimman version ja vaikka sinulla olisi se, se ei anna sinun pelata sitä tai minulla on vain todella huono tabletti, en tiedä.😑😒
On 1 ongelma 1. Et voi rikkoa tavaraa palasiksi. Korjaa tämä ongelma nyt
Se on niin söpö pieni peli, jossa on kaikki kerättävät skinit, ja se vain todella tyhjentää ajatukseni kissojen kanssa.
olis mahtava mut lianvaikee muten mahtava niile ket tyykkää cat eli kissasta mut jos ei onhan se koira versio
tämä peli on todella tylsä, siksi luovuin siitä, miksi ihmiset haluavat edes pelata tätä peliä. Tarkoitan, että sinun täytyy kaataa asiat etkä pääse edes seuraavalle tasolle, se on kuin todella tylsää
Pidin todella tästä pelistä! Grafiikka ei ehkä ole niin hieno, mutta en välitä. Mutta mielestäni sinun pitäisi tehdä kissoista halvempia, pelaan joskus moninpelissä ja sillä yhdellä kaverilla on paras kissa ja he vain työntävät minua ympäriinsä (se on kuitenkin vähän hassua) ja se on kaikki, mitä minulla on sanottavana 👍
Pidän siitä, rakastan sitä, ja pidän myös KASSISTA!! Mutta 🏠3:n 2. kerroksessa, kun putoan jostain korkealta, uppoudun 1. kerroksen läpi, voitko vain korjata tämän ja miksi taso on erittäin helppo ohittaa ja avata? Jos teet siitä vaikeampaa ja haastavampaa, se voisi olla hauskempaa, valitettavasti vain 3 tähteä
Pidän jamesta, mutta siinä oli virhe ja se tapahtui yhä uudelleen ja uudelleen
Tämä peli on kiva. Pidän grafiikasta, mutta ihmiset näyttävät hieman pelottavilta. Ja olen jumissa tasolla 4, tee tasoista helpompaa! Ja chattailu online-moninpelissä olisi myös siistiä. JA! Tässä pelissä on vain 4 tasoa! Ole hyvä ja lisää, kuten 10 tai 20 tai jopa enemmän! Tämä peli on kiva, mutta haluaisin nähdä joitain päivityksiä.